Запитання-відповіді

Питання:
Мені здається що "впала" швидкість скачування файлів з мережі Інтернет з чим це пов'язано?
Відповідь:
1) у сайту (ів), з якого Ви завантажуєте цей файл, можуть бути обмеження по швидкості скачування. Тобто, в таких випадках обмеження на швидкість скачування встановлюють власники сайту, а не інтернет провайдер
2) швидкість може бути меншою, ніж зазвичай при скачуванні з конкретного сайту у зв'язку з тим, що в даний момент з нього "качають" інформацію та інші користувачі, внаслідок чого швидкість "ділиться" на всіх
3) Завантаження декількох файлів одночасно може істотно вплинути на швидкість Інтернет з'єднання (час відображення сторінок, анімації, і т.д., в деяких випадках на продуктивність комп'ютера.


Питання:
Як я можу самостійно виміряти швидкість Інтернету?
Відповідь:
Існує безліч сервісів, які надають таку послугу, один з них speedtest.net
Для одержання найбільш точного результату (тесту швидкості Інтернету) ми рекомендуємо вам тимчасово відключити всі програми, які можуть вплинути на кінцевий результат. Наприклад, програми-качалки, такі як bittorrent тощо, Інтернет телебачення чи радіо. Також рекомендується повторити тест швидкості Інтернету кілька разів, тому як результат залежить від умов з'єднання на даний момент часу.


Питання:
З'єднання з Інтернетом встановлюється, але сторінки відображаються дуже довго і повільно, іноді неотображаются взагалі, доводиться перезавантажувати комп'ютер, це допомагає лише на час У чому причина?
Відповідь:
Причин може бути декілька, часто одні дефекти мережі маскують інші,
Програмне забезпечення, фільтруюче трафік (файервол), віруси різні модифікацій та інше
Для того щоб максимально швидко вирішити Вашу проблему і уникнути додаткових питань, необхідно надати наступну інформацію:
Опишіть свої дії, які привели до проблеми
Вкажіть, що ви побачили - приведіть код помилки,
Намагайтеся уникати надлишкової інформації.
Чітко сформулюйте проблему. Надлишок інформації ускладнює вирішення проблеми.
Витративши трохи часу на дотримання цих правил, ви заощадите час на вирішенні проблеми.


Хочемо також звернути Вашу увагу на те, що:
1. Тех. підтримка не надає консультацій з питань, пов'язаних з налаштуванням програмного забезпечення (операційних систем, браузерів, поштових клієнтів та інше) Для їх установки і коректної настройки Ви можете звернутися в службу підтримки програмного забезпечення, яке Ви використовуєте.
2. Наша служба технічної підтримки не консультує з питань настройки міжмережевих екранів і антивірусів Некваліфікована встановлення та налаштування програмного забезпечення фільтрації IP трафіку (антивірусів, фаєрволів) може привести до блокування доступу до мережі Інтернет. Якщо Ви все ж зважилися поставити будь-якої продукт фільтруючий IP трафік, будь ласка, ознайомтеся з принципами роботи мереж і документацією до додатка .. Для їх установки і коректної настройки Ви можете звернутися в службу підтримки програмного забезпечення, яке Ви використовуєте.

Часто виникають помилки і шляхи їх вирішення:
Помилка 734
Усунення помилки 734: Не вдається підключитися до віддаленого комп'ютера.
При цю помилку підключення все таки відбувається, але видається повідомлення про те, що Не вдається підключитися до віддаленого комп'ютера. Тепер давайте «битися і з цією помилкою. Для усунення такої помилки виконайте наступні кроки ... Клацніть два рази лівою кнопкою миші на робочому столі на ярлику вашого підключення, тепер натисніть кнопку Властивості. У вікні натисніть вкладку Мережа і в поле Компоненти використовуються цим підключенням зніміть галку з пункту NWlink IPX / SPX / NetBIOS-сумісний транспо ... Тепер натисніть ОК. Після цього можете натискати кнопку Виклик. Підключення повинно відбутися і ви нарешті зможете користуватися всім пишністю безмежного простору мережі Інтернет. Ласкаво просимо у Всесвітню павутину друзі!!


Помилка: 691 «Доступ заборонений, оскільки такі ім'я користувача або пароль недопустимі в цьому домені»

Помилка: 678 «Віддалений комп'ютер не відповідає»

Помилка: 769 «Зазначене призначення недосяжне»

Помилка: 734 «Протокол управління PPP-зв'язком було перервано»

Помилка: 815 Дана помилка виникає виключно на Windows Vista і є синонімом помилок 678 або 769 на Windows XP.


Технічна підтримка

Chart

  • (098)700-00-53, (098)700-00-54
  • щодня з 09-00 до 22-00
  • (032)290-30-53, (032)290-30-54
  • з 09-00 до 17-00 понеділок-п'ятниця; з 09-00 до 13-00 субота
  • e-mail Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.